Åka buss..

Nu kommer det att dröja ett tag till innan jag åker buss.. på ett par dagar har jag åkt drygt 110 mil så nu får det fan va bra. nä, men jag har haft det bra som senaste dagarna men man blir ju helt förstörd i kroppen av att sitta så mkt.. o igår så satt man i 4 timmar gick och stod i 7 timmar och fick sitta i 4 timmar till.
idag har det inte blivit allt för mkt gjort.. fina stina kom hit på en kaffe. trevligt som bara den. vi hade ju varsin kryssning o berätta om. det är ju nästan larvigt.. jag och martin blev bjudna på kryssning lördag till söndag. åkte med cinderella. men när vi klev av båten på söndagen så klev stina o tobbe på.. så det va lite kul o jämföra våra kryssningar..
har även samlat lite kraft idag för imorgon så ska jag hålla i mitt första ljusparty. ska bli skoj. men nu så är det dags för lite mys framför tvn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0