tvättdag..

Jag som alltid är ute i god tid, gillar att förbereda saker så att det inte ska bli stressigt i slutet har inte packat nånting. Vi åker ju imorgon.. Iofs så är vi ju inte borta sååå länge men det skulle ändå va skönt o ha sånt färdigt.. så idag så ska jag tvätta o packa.. eller jag får väl packa ikväll eftersom att jag har tvättstugan i em.. men vad ska man ha på sig?? eftersom att vi ska åka med martins föräldrar så blev det ju 700 reser svårare.. för med en gång bör jag undvika urringat, dvs allt som är mer urringat än polokrage, inga döskallar på kläderna, hela jeans osv.. vilket betyder att jag behöver en ny garderob.. i-landsproblem..



SVAR PÅ KOMMENTAR:

Maiah:
va kul att du läser! jo, vi ses ju alldeles för sällan. Men den 10/4 bokar vi in! Ska bli kul o se hur det nya huset blev! Men va fort tiden går. tyckte inte alls det va länge sen vi fick veta att ni väntade Emil..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0