Städa=sexigt??

Efter lite påtryckningar om att jag inte uppdaterar min blogg tillräckligt så får jag väl försöka knåpa ihop nånting..
har ju världens problem här hemma.. jag o min sambo verkar tända på samma sak.. att se varandra städa.. för så fort vi börjar med det så slutar det alltid med att vi har sex istället.. eller inte varje gång men ganska ofta.. så ni som känner mig, nu vet ni varför vi aldrig städar färdigt ;) men då är ju den stora frågan: är det sexigt o städa eller är det bara så enkelt att det är roligare o ha sex än o städa??
men det va ju inte det jag skulle komma till.. jo, vi har lite disk som står o jag har diskat lite i taget i några dagar men det fylls ju på lika snabbt igen.. men nu när jag stalde mig i köket för att försöka komam ikapp lite så rinner bara vattnet ut ur diskhon.. ja, jag har satt i ploppen men det hjälper inte.. va ska jag göra.. torrdiska är ju inte ett så bra alternativ.. o det känns ju inte så miljövänligt att stå o diska under rinnande vatten..

ikväll är det ju tv maraton. älskade tvtisdagar!! NCIS och husfruarna.. sen blir det ju problem.. ska man ge den nya serien cougar town en chans eller ska jag se på top gear ist?? ja, ni lästa rätt.. TOP GEAR.. ett bilprogram.. men det är ju sååå bra... så det blir lite svårt att välja..
vi får helt enkelt se vad jag väljer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0