Nyklippt!!

Det är sååååå skööönt o va nyklippt. håret mår så bra o man känner sig som en ny människa. jag är ju expert på att misshandla mitt hår men har begåvats med ett hår som är ganska tåligt.. för jag blir ju lätt uttråkat o kan då slänga i en intensiv blekning för att sen färga håret i nån rolig färg.. senast i mellandagarna trodde jag att det skulle va kört.. hade tom sår i hårbotten men det är inget som jag vågade erkänna för min frisör..
men nu är håret uppklippt och urtunnat med tillhörande lugg. kul med lite förändringar! men det kommer ta ett par dagar o vänja sig.. det va je ett litet tag sen jag hade lugg.. har ju det till o från.. kan ju aldrig bestämma mig för hur jag vill ha mitt hår. tur att jag har så bra frisör som kommer med bra förslag. behöver bara gå dit o sätta mig i stolen så fixar hon nåt bra.
nu är det snart husfruarna så jag ska gosa ner mig i soffan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0