Nu är dagen kommen!

Fy fan. trodde att jag skulle dö igår.. på riktigt! när jag åt igår så började det klia på kroppen. överallt. o det gick inte över.. hade inte haft på mig nåt som jag inte brukar o vi har samma tvätt o sköljmedel..
vi gick o lade oss o det fortsatte o klia.. då kommer ju martin på att jag hade ju tomatsås på min pizza.. där har vi det.. men jag andvände passerad tomat o lite chilisås o kryddor så jag trodde att det skulle gå bra.. det gör det ju ibland.. men inte igår. fy fan.. har ju rester kvar som jag ska äta idag. får se hur det går...
nu måste jag hoppa in i duschen innan stina kommer på en kaffe. sen blir det stan en sväng o så ska jag ju klippa mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh, guud vad jobbigt, så du är allergisk mot tomat? jag med haha:P

känns det bättre nu med utslagen?

visa bild på din frisyr!!!!

åhh, matte b ska jag också läsa nu till hösten:)

hhaaha, nej inte precis, men när jag är hundvakt så lever man väl helt oki, men rik är man ju inte precis, snarare fattig hehe;D



2010-03-09 @ 18:34:28
URL: http://girlishness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0