Måndagsmys..

Pizzan står i ugnen, martin har kommit hem och kanal 5 har precis visat vänner. det är väl ändå en bra måndag?? skulle ha gjort pizza i helgen men så kom det annat mellan så det fick bli lite lyxmat på en vardag.. eller lyxmat o lyxmat.. hemmargjord pizza är perfekt när man har lite rester o så.. men det är gott! andvänder mig av ett viktväktarrecept på botten med grahamsmjöl. det är sååå gott!!

funderar på hur mkt av håret som ska ryka imorgon.. hade lite tankar på att klippa av ganska mkt men så hade camilla en annan idé.. brukar ju alltid va nöjd när hon har gjort som hon tror ska bli bra.. men det märks imorgon! nackdelen med ett kort hår är ju att det måste klippas rätt så offta o det är inget jag har råd med i dagens läge.. ska iaf bli kul med lite förändring. det kan jag behöva!!

nu är maten färdig så ni får ha en fortsatt bra måndag!!


Kommentarer
Postat av: hanna

åhh pizza är riktigt toppenmat, sjukt gott hehe:D

jasså, vill du ha kort kort hår? jag sparar till långt hår jag:)

låter som du försöker gå ner i vikt när du har från viktväktarna?



usch förstår verkligen, det värsta som finns är när man verkligen vill bryta med ngn och det inte går helt enkelt eftersom man träffar på ngn, fast samtidigt behöver du ju inte gilla henne och vara trevlig mot henne när hon beter sig så, då ska man få skit tillbaka tycker jag:)

vaa vilken idiot, har man sönder ngt får man stå förö det, men vet hur det är, många skiter i att betala, jag var kattvakt förrut å deras katter hade sönder massa grejer, dem betalade inte ett skit, dem sa haha, vår katter testade ju er bara å liksom ajdå, så gör dem inte hemma hos oss:S



aha, där ser man, då tycker du om barn myckert eller tihi?:D just nu så är jag hundvakt och pluggar hemma, läser lite ämnen som jag inte hann i gymnasiet, sen får jag väl göra högskoleprovet och komma in på min psykologilinje som jag vill:)

2010-03-09 @ 00:39:08
URL: http://girlishness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0