Jag lovar, jag tror att jag dööööööööööööör...

sån jävla mensvärk.. trodde inte jag skulle kunna ta mig upp från tvättstugan..
fattar inte hur jag ska ork packa för det har jag fortfarande inte tagit tag i.. o hälften av kläderna är ju blöta nere i tvättstugan.. vad jag nu ska ta med mig..
eftersom att jag inte är det piggaste i världen skippar jag utgång.. bli stressigt med tvättstuga och packning med. så istället ska jag ner o titta när martin spelar ikväll. det är ju en ganska viktig match.. har ju turen att jag får trevligt sällskap ikväll av Lillebror och Erika!
kanske ska försöka få i mig lite mat med.. fick ju itne behålla frukosten.. nä, inte magsjuk.. mensvärk.. får såna jävla kramper..
hoppas att det finns nån där ute som tycker lite synd om mig!! är lite ynklig idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0