Fredagsmyyyyyys..

Det får vi se om det blir nåt av.. iaf är det skönt att det är helg. tiden speringer iväg o snart är det mitten av mars.. våren skulle komma efter helgen så förhoppningsvis kan vi snart börja hänga bort all vinterjackor o linkande.. men man ska inte ropa hej än..
har endel o fixa. vet inte hur vi ska lösa allt men det ordnar sig.. allt gör ju det i slutändan. så länge vi har varandra kan vi leva på luft. har en liten gnutta hop om livet idag. får se hur läne den gnistan håller i sig..  ska slänga på mig lite kläder o sminka till mig. dagen till ära har jag tom plattat håret! japp. ni läste rätt. jag har gjort nåt annat än o borstant det o satt upp det i en toffs.. är i stoooooooort behov av att klippa mig men dom pengarna finns inte.. så jag får se ut som en potasork i huvudet.. känns sådär kul när vi ska iväg på xning nästa helg..
nä, nu MÅSTE jag sätta fart..

Puss o hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0