Detta fält måste fyllas i...

Jaha, redan ny vecka.. tiden springer fram.. inte långt kvar tills vi åker nu.. ska ju på Xning på lördag för att fira martins mamma som fyller 60.. ska bli skööjj! eller ja, jo.. hinner ju lagom komma hem innan det blir ullared. har ju inte en krona över till det men det får gå.. har ju bokat klipptid tills imorgon med.. VÄLBEHÖVLIGT!!! ser ju inte riktigt klok ut i huvudet.. kan ju inte påstå att jag springer ihjäl mig hos frisören.. senast va i maj.. sen har jessica varit snäll o klippt topparna en gång efter det. så nu är det på tiden!!

va på Af idag.. det är lite tråkigt system.. jag vill ha hjälp av en jobbcoach men det går inte just nu.. för systemet är inte bra.. men det höll hon med om.. jag ska annars inte klaga så mkt på AF.. har fått den hjälpen jag behöver av dom och har inte sprungit ihjäl mig där heller..  nä, ska ta o städa lite här innan lillebror dyker upp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0