Tröttskalle

Trött är bara förnamnet.. Åkte ju som sagt till stan med mamma, Adde och Erika. Började med att springa upp till AF så det skulle va avklarat. Sen gick vi till lilla hem o tog en fika. eftersom att Erika fyller år imorgon tyckte vi att det passade bra att fira henne idag.
Vi fikade som sagt o gick sen en sväng i affärerna o tittade på den lilla rean som fanns kvar. följde med mamma hem o fick god mat o hjälpte henne sen att färga håret. martin skulle hämta mig när han slutade o jobba vid 16 tiden men det dröjde till 17.40 innan han dök upp.. men vad gör det?? stannade till o handlade lite innan vi åkte hem. Så nu har vi precis ätit o jag är så trött att ögonen snurrar 3 varv i huvudet på mig.. blir nog sängen o några avsnitt Sex and the City!!
inte världens mest intressanta inlägg men det va min dag.
Hoppas att ni andra har haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0