Orka?

Orkar jag att resa mig ur soffan och åka till affären? hum.. vi behöver ju handla så det vore inte en dum idé.. Men det snöar o jag behöver duscha. jag har varken ork eller lust.. borde kanske ta tag i köket oxå? imorgon kommer sotaren o ska kolla till det.. inte så kul o ha disk stående då. o som det verkar nu så har diskmaskinen sagt upp sig helt.. varför bli jag inte förvånad? fick ju köpa nya delar till datorn, fick räkningar denhär månaden för ca 3000:- mer en vad vi hade räknat med.. ska man aldrik komma ikapp med ekonomin. förutom den dyra räkningen kom tandläkaravgiften med.. fattar inte hur jag ska få ekonomin att gå ihop sig. blir ju inte att hitta på massa extragrejer i vår. inga biobesök eller shoppingturer.. får väl leva på vatten och kärlek.. fan va jobbigt det ska va att aldrig ha pengar över..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0