Nyduschad..

Va skönt det är o duscha. Det är riktigt underskattat.. Vissa dagar saknar jag att inte ha ett badkar att krypa ner i. Men det är ju sååå skönt o duscha.. jag skulle nog sakna det om jag bara hade badkar. Det är inte samma sak att duscha i ett badkar.. Men förhoppnigsvis en vacker dag när det regnar så har vi vårat hus. Då vill jag ha både dusch och badkar. Japp, jag ska bara ha och ha. Men drömma kan man ju alltid få göra.
Nu sitter jag i min bajspådigbyxor som jag köpte på rean. jättesköna med såååå fula. Det står jag för. Finns nog inte nån som är snygg i sånahär byxor.. Harembyxor eller vad det nu heter.. Borde försöka få på mig en tröja och borsta ut håret innan Stina och tobbe dyker upp. Har inte träffat dom på en vecka så nu börjar det bli dags. har ju lite abstinens. Så går det när man roar sig med att va sjuk.
men på tal om vindkraftverk o liknande. kolla gärna in stinas blogg: http://stinaljungmark.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0