Nu ger jag upp..

Den här dagen har bara varit en lång skitdag. Inget gott har kommit ur den. Hade lika gärna kunnat hoppa över denhär dagen..
Den största bedriften jag har åstakommit är att duscha.. Vilket både va skönt och välbehövligt.. för om sanningen ska fram så va idag första gången i år jag rakade benen.. nu trodde ni säkert att jag skulle skriva att det va första gången i år som jag duschade.. men så äcklig är jag inte.. men efteråt va jag heeeelt slut. trodde inte att jag skulle orka klä på mig efteråt. tur att martin va så gullig och fixade lite mat. för hade han inte gjort det så hade jag väl fortsatt i samma trend att inte äta.. inte det smartaste när man försöker bli frisk.
men nu säger jag tack o godnatt.. imorgon ska jag upp tidigt och besöka arbetsförnedringen o lämna in lite papper så jag får pengar. ska även fika med mamma, adde och erika. ska bli trevligt!!

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0