Life

Nu har Stina och Tobbe varit här en sväng och vi hann med o spela lite spel. Dom hade med sig ett spel som hette Life tror jag.. Det va rätt så kul. lite lagom sådär att sitta o prata o spela. ganska skönt ibland att det inte bara är frågespel så man måste sitta o tänka hela tiden.. för gud va jobbigt det kan va. o tänka alltså.. när det inte sker naturligt liksom..
det va iaf trevligt o träffa dom igen. det har gått allt för lång tid nu när jag har varit sjuk. så nu hoppas jag att det blir nån promenad i veckan. det får bli vår nya grej. istället för att ses över en kopp kaffe så får vi ta en promenad om det inte är allt för dåligt väder..
Nu tänkte jag ta o krypa ner i sängen o titta på några avsnitt av SATC innan jag ska sova. måste ju sätta klockan imorgon eftersom att vi ska till liköping. så det blr nog ganska tomt på inlägg imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0