Kvällshunger..

Kom hem för en liten stund sen. Åkte till min lilla sjukling o tittade till henne och drack lite kaffe. Martin hämtade upp mig när han slutade jobba och vi åkte hem en sväng så att han fick byta om lite. Blev snabbt iväg till mamma o hämta deras wii och åkte sen till johan o lämnade dom. va ju tvngen o titta lite på emilia. 3 vecko bara. pytteliten. gud va det kändes i magen. vill oxå ha..
åkte iaf iväg till Lidl o handlade lite. skulle inte ha så mkt men det blev dyrt ändå. skulle behöva hålla i pengarna. dom få man har kvar..
nu är iaf jag ganska hungrig så det är väl bara o vandra ut i köket. vet inte vad jag ska hitta på.. lika svårt varje gång..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0