kvällsblogg

Dags o krypa ner i sängen. imorgon kommer sotaren så det blir till o sätta klockan.. urk.. behöver plocka iordning lite här innan han kommer. ska kanske hinna klä på mig oxå..
blev inte allt för dyrt på plastpartyt. köpte några burkar o förvara pålägg i.. hoppas på att dom är bra. känns så dumt o gå på partyn utan att handla. även fast det inte är nåt köpkrav så känns det lite fel. framförallt nu när det va andra partyt på kort tid som jag var på hos camilla. går ju inte att bara komma på partyna o aldrig handla.. iaf så är det betalt och färdigt så jag behöver inte bry mig mer. hade en trevlig kväll. det va huvudsaken.
oj, måste lägga in en räkning.. fan..
natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0