Innan 22.00

Klockan är inte ens 22 o jag funderar redan på att gå o lägga mig. Kanske är lika bra så att man förhoppningsvis är lite piggare imorgon. Martin va inte alls pigg idag o tyckte nog det va ganska skönt när klockan slog fyra o det va dags att sluta jobba. stackaren såg helt förstörd ut när han va hemma på lunch och insåg att det var ett par timmars arbete kvar innan han kunde ta helg.
Själv har jag inte gjort nåt vettigt idag. jag har faktiskt inte tagit mig ur nattlinnet.. hoppas på att man ska må bra imorgon så man orkar ta sig ut igen o träffa folk. håller ju på att bli knäpp här hemma.. eller, man kan ju inte bli något man redan är..
Nä, men god natt mina vänner o alla ni andra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0