I´m back..

Önska att jag kunde säga att det är en ny förbättrad Sandra som sitter bakom tangenterna.. Men det är samma gamla jag. Efter ett turbulent år med någa nya ärr i hjärtat har jag bestämt mig för att ta upp det här med bloggen igen. Att hålla inne med allt som snurrar i huvudet har ju inte hjälpt så istället kan jag ju dela med mig av mina tankar.. Så vill du läsa, fine. Välkommen. Störs du däremot av mina åsikter, tankar o funderingar så är det ingen som har tvingat dig att läsa..
Då jag ser dethär som en nystart så har jag raderat allt gammalt i bloggen. De som har varit kan inte bli ogjort. Det går inte att ändra på. Det är ett avslutat kappitel i mitt liv och nu ser jag fram emot ett lyckligt liv med mina nära o kära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0