Hurtig..

Eller hurtig o hurtig vet jag inte. Jag har kört wii fit tillräckligt länge för att bli lite varm i kläderna.. (-2,5 iaf..)
Idag så har jag endel på schemat. skulle ju ha hunnit med lite mer igår tänkte jag men varken damm eller tvätt går ju nån stans så då kunde jag lika gärna ta en kaffe hon stina. mkt trevligare. nu är det ju bara det där med orken.. jag vet ju att så fort jag börjar så går det ju rätt bra. diska är ju pest men med lite bramusik så går det. men det är ju det där o resa på sig. eller ska jag kanske titta på familjen annorlunda som jag missade igår o städa efter lunch?? så blir det inga avbrott?? ja, det låter som en bra idé..  

är det nån som har städlust så är ni välkommna hit!! kan tom bjuda på en koppa kaffe, te, glas vatten, en kram, saft, ett gott skratt.. you name it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0