Förlåta?

Kan man förlåta vad som hellst? Kan man säga att allt är bra och bara gå vidare? Känns som att endel saker bara inte går att förlåta. det kommer alltid att finnas mellan en och hålet i hjärtat kommer aldrig att läka helt.
det borde inte va såhär.. det skulle ha varit så annorlunda. känns jobbigt att inte kunna berätta sanningen. kanske skulle folk förstå? men jag vill inte att endel ska veta. för jag vet hur det blir. dom ser på en med helt andra ögon. det är inte så jag vill att folk ska se mig. önskade bara att det var en mardröm allt ihop och att jag en dag kommer att vakna o allt är över.
jag kommera aldrig att komma över det helt. jag kommer alltid att hata dig för det du gjort. samtidigt som jag tycker synd om dig.
känns så jävla illa. dom som står en närmast, är dom som sårar en mest..

Kommentarer
Postat av: mig

gumman!!! Tack för igår att du höll mig sällis:-) Du vet att jag finns för dig jämt...bara att prata om du vill. Kram från din lilla sjukling;-)

2010-01-22 @ 10:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0