Äntligen sovdags..

Nu ska jag snart gå o sova. Efter att jag hade käkat lunch idag så drog jag iväg till Stina. Passade på att åka med martin när han va hemma på lunch. snackade lite skit med henne o drack kaffe. måste ju ta hand om sjuklingen..
martin hämtade upp mig o vi åkte hem en sväng o hann med att titta lite på tv. sen åkte vi o hämtade våra wii konsoller och gick upp till mamma o lämnade deras. sen åkte vi till stina o tobbe så dom fick tillbaka sitt. trött o hungrig men vi gjorde ett stopp på mc donalds o köpte med lite mat till martin.
nu har vi kommit hem. jag värmde lite köttfärssås och åt vitkålssallad. mums. så nu är det dags för mig att gå in o lägga mig..

god natt på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0