Äntligen hemma!!

Inte tv programmet.. efter en heldag i linköping så är det ganska skönt att komma hem. för sådär jävla smart va det väl inte att åka dit idag. för resten av östergötland hade väl tagit sig dit. det var folk över allt o köer till det mesta. men jag hittade mig lite kläder till både mig och martin och 2 hyllor på IKEA. va ju tvungen att passa på nu när dom hade sänkt priset.
martin roade ju sig hos rickard o fixade med datorn. så när han va färdig åkte vi och hämtade honom i den redan ganska fulla bilen. så vi lastade in en dator o lite lådor o begav oss ut på landet för att hämta lillebror som va hos Erika. det va ju inte den mest centrala delen av liköping hon bodde i.. men det såg jättefint ut. såg ut som det kan va riktigt mysigt där ute.
imrogon ska jag va den ultimata systern. jag ska kliva upp redan kl 6 imorgon bitti för att åka o hämta min bror och köra ner honom till bilprovningen där han ska ha praktik. så slipper ha ju ta bussen så tidigt.
så imorgon blir det ut o fara. tänkte handla lite och på kvällen blir det plastparty i nykyrka.. så vi får se hur mkt tid det finns till bloggen imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0