Velig..

Det blev en trevlig stund hos stina. som alltid. känner mig ändå inte på topp. är bessviken. har gjort allt jag kan men det hjälper ju inte. kan ju inte ge upp nu. känner mig förvirrad om hur jag ska göra.. är väl lite inne på att testa nånting annat. för det är inte så kul att inte må bra. önskade att nån bara kunde berätta för mig hur jag ska göra.. jag är ju peppad till tusen men utan resultat så känns det hopplöst. har ju kört andra metoder förut som hr funkat såååå mkt bättre.. men jag ska fundera lite.. tror att allt kommer att bli bättre när allt lägger sig lite. när psyket kommer ifatt.. gud va förvirrad jag känner mig..

hur ska jag göra???


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur är det du mår dåligt, lider du av depression?

jaa jag håller helt med dig om det med barnaskaffandet, ibland känns det som folk nästan tävlar vem som kan få mest barn och vara med i guinners rekordbok. på ett sätt är det ju bra för dem barnen som är i den familjen måste lära sig att ta ansvar och växa mycket fortare och ta ansvar för andra. men samtidigt tycker jag att så länge man är barn ska man också få bete sig som ett barn och njuta för sen är man vuxen och då är det en helt annan sak. barn ska inte ha för mycket på sina axlar, de behöver kärlek och närhet..

Två barn max för mig, jag tror om jag ska ha barn blir det nog bara ett hahaXD sen vet man ju inte om man kan få barn heller:P

tack, vad gullig du är, jag skrev det också för att ibland känns det som folk glömmer bort hur bra vi ändå har det och hur sjuk världen är och genom att resonera med varandra blir vi klokare och kan kanske hitta ett svar på alla livets frågor.

det är ju ändå mycket det vi lever för:)

sen även att man ska akta sig för pedofiler och tänka på var man sätter sina barn.

ja eller hur tycker jag med stoppa kniven i ngt frätande ämne så skär man sen så fräter det på snoppen så vedervärdigt hhhee värsta evil jag lät

2010-02-16 @ 22:28:38
URL: http://girlishness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0