Barn..

Tittade på familjen annorlunda. jag är så imponerad över att dom får ihop livet med så många barn. men om det är rätt mot barnen att skaffa så många låter jag va osagt.. för det går inte att komma undan att dom äldre barnen får ta ansvar för sina syskon. mer än vad jag tyckeratt dom skulle behöva..
idag har jag inte gjort annat än o vilat/sovit. men halsen känns faktiskt bättre! (peppar peppar..) så imorgon ska jag till fina stina o umgås med henne en stund. kan tänka mig att det blir en kaffe eller 2. ovanligt va?? ska bädda ner mig i sängen o titta färdigt på filmen som jag somnade ifrån häromdan..

sov gott allihopa!!


Kommentarer
Postat av: hanna

jag kollade också på familjen annorlunda igår. jag tyckr det är lite sjukt att skaffa så många barn, dem har ju aldrig ngn riktigt ordning, huller om buller jämnt och kan det vara så kul att ha så många syskon, får man verkligen den kärleken man behöver? det tvekar jag på. två barn räcker.. känns nästan som ngn impuls grej. eller hur en sak ska det vara, en chokladask äter man ju upp direkt ahha å mår illa av sen;P åhh den låter verkligen snygg jackan, du får lägga upp bild:) aah, håller med dig dem artisterna är bra, lyssnade på dem väldigt mycket ett tag förrut, många bra låtar verkligen:) eller hur, jag har musik på dygnet runt haha, min pojkvän tycker det är skönt med tyst, men det gör inte jag hahah, musik är livet;D

2010-02-16 @ 09:05:19
URL: http://girlishness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0