Roadtripp..

Efter att jag kommit hem från stan idag slängde jag i mig lite mat och sen gick vi ner o skottade fram saaben.. peppar peppar så startade bilen. den behöver köras lite o ladda upp batteriet. förhoppningsvis räcker det. men jag vågar ju inte åka iväg själv med den.. för den är inte o lita på. så vi får ta med oss extrabatteriet ifall det stannar igen. så jag vet inte vart vi ska ta oss en tur till?? kanske en liten helgutflykt?? behöver ju kolla lite på kläder. jag vill ha en ny skjorta till martin till begravningen.. ska kanske lägga fram det lite fint till honom oxå??
iaf, så litade vi inte på saaben idag så vi har den i garaget nu så den får bort all is. sitället så tov vi volvon och åkte till martins farmor. man fick ju ett litet uppvaknande igår och man ska inte ta livt förgivet.. men lilla Dagmar blev så glad när vi kom. hjälpte henne o byta gardiner i köket o sen visade hon oss en pärm som hon hade fått. det va en släkting till henne som hade släktforskat o det fanns ner till 1500-talet. va ganska kul o se..
nu är vi iaf hemma o ska snart gå ut o laga lite omelett.. fy fan..
imorgon MÅSTE jag städa. ingen som kännet sig manad att komma hit o göra det åt mig??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0