Nytt..

Då va det dags för en ny hårfärg igen.. förr färgade jag håret var o varannan vecka. men nu har jag blivit lite bekväm av mig o bryr mig inte lika mkt om att jag har fått utväxt.. det är ju lite jobbigt eftersom att håret är så långt. förr fixade jag ju allt själv men nu så behöver jag hjälp för att det ska bli bra.. för jag har ju hår till förbannelse.. orka göra nåt åt det.. lutar lite åt att klippa av det men jag vet inte hur jag vill ha det..
har ju itne bestämt mig för vilken färg det ska bli idag heller. inte mkt jag vet.. men jag ska väl packa ihop mina saker o gå ner o skotta..


Kommentarer
Postat av: hanna

vad blire för hårfärg då?:D jag behöver också färga håret, länge sen jag gjorde det, har ganska stor utväxt men inte orkat färga hhaha:D



vad jobbigt med förkylningsastma, aldrig hört talas om det, är det vanligt eller?

ohh det kan jag förstå vad pinsamt, har du mycket mensblödningar eller eftersom du hade blod på hela magen och benen?:)ojj, vad länge ni varit tillsammans, kul för er:D har ni förlovat er också elelr?:D

åhh, nej stackaren, låter hemskt du, har en kompis som fått missfall, hemsk upplevelse:( men ni villha barn eller du å killen din?



jag har själv varit med om skilsmässa när jag var yngre mellan mina föräldrar, de har alltid hatat varandra sen dess:P

jaa, låt oss tro att 2010 blir ett bra år, hitills är det bra, man gör livet till vad det blir:Dman får ta var dag som går:)

2010-02-21 @ 20:13:08
URL: http://girlishness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0