Innebandy..

Jaha, då ska man snart ner till multihallen eller team sportiahallen om man föredrar det o vis sitt stöd. jag är den enda som kommer ner o hejjar på martin lag. det är väldigt sällan som nån av dom andra i lagets respektive dyker upp. nån kväll kan man väl "offra" för den man älskar?? jag känner det inte som en uppoffring. jag tycker att det är ganska kul. roligare är det ju när stina kommer. tobbe spelar i ett annat lag så nu kan vi hejja ihop på våra karlar o varandras. lite svårare när dom möter varandra.
om man delar ett liv ihop men har skillda intressen, är det inte normalt då att nån gång visa sitt stöd? det är ju lite som när jag sjöng i kören. när det va dags för oss att "uppträda" så brukade martin komma o lyssna. jag har svårt att se att om man ska leva ihop kan man inte leva varsitt liv. man måste engagera varandra lite. det är en jättebra grej att göra saker ifrån varandra men man kan ju ändå visa nåt intresse.. eller har jag fel??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0