Hemma igen..

Då va begravningen över. Det va jättefint men det va jobbigare en vad jag trodde. man känner sig fortfarande lite låg.. men det va som sagt jättefint och det va en värdig avslutning på allt. det är först nu man kan börja gå vidare känns det som.. det går inte o göra förren begravningen har varit.
men som läget är just nu så har allt gått emot mig. allt som kan gå fel har gjort det så nu kan det bara bli bättre!? det har jag ju iofs trott ett tag men fel kan ju alla ha..
nu ska jag mysa med min lilla älskling. man får va tacksam för det tiden man har tillsammans..


Kommentarer
Postat av: Anonym

usch stackarn, var bregavningen fin då?:)

hehe, vad kul att han var lika intresserad av dig som du var i han, jag har varit kär i många av brorsans kompisar hahaXD

men guud vad löjligt, det låter inte som en riktig kompis, är ju kul om ens kompis blir ihop med brorsan skulle jag tycka liksom, kärlek som kärlek:))

hur gammal skrev du att det var, det syndes inte?:)

2010-02-27 @ 23:09:52
URL: http://girlishness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0