God kväll, god kväll..

Fy fan va trött jag är. När martin kom hem idag så tog jag bilen och åkte till maxi o hämtade ut mina paket. eftersom att jag hade beställt ihop med mamma och mia så åkte jag o lämnade deras grejer. mamma va hemma hos mia så jag åkte dit o drack lite kaffe och helt plötsligt va klockan ganska mkt. eftersom att vi skulle ner till multihallen på innebandy så insåg jag ganska snabbt att jag inte skulle hinna hem o äta. så jag åkte ist till östensons och köpte en påse nötter o lite vatten. men väl nere på innebandyn va jag inte så nötsugen. så när innebandyn väl va slut va det ganska skönt o komma hem o äta lite.. tycker lite synd om mig som fick äta broccoli en fredagkväll..
Tobbe följde med oss hem o killarna sitter nu o spelar tv-spel. själv är jag rätt så trött och har ont i huvudet. blir nog sängen snart..
imorgon blir det fullt upp.. så det blir nog lite klent med inlägg..

Natti Natti..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0