Finally..

Idag fick jag fingrarna ut a****t och har nu klippt Martin. Han såg förjävlig ut i huvudet på ren svenska.. men nu är det kortare iaf.. hoppas att han blev nöjd. hans hår är ju inte det lättaste o klippa. är helt övertygad om att natten han blev till hade hans föräldrar terkant med ett virvelmarsvin. dom har aldrig sagt emot när jag har delat med mig av mina teorier..
just nu är jag lite irriterad på mig själv. gjorde ostfyllda biffar smaksatta med örtagårdskrydda, sambal oelek och persilja. till det hade jag broccoli. så j*vla gott. men nu är jag sååå mätt att jag inte orka göra nåt mer ikväll. borde egntligen diska efter mig men det får vänta tills imorgon..
nu ska jag fortsätta mysa med martin innan han ska på innebandy..

(imorgon är det fredag.. HEEEEELG!!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0