Fan mä..

Nä, det blev ingen tur till mamma o fixa håret. istället har vi (läs martin) skottat utanför garaget och försökt skotta fram volvon. 1,5 timme tog det innan vi va klara. jag hjälpte dock till lite men jag orkade inte lika mkt som martin. men jag va helt slut, kall och blöt så jag hoppade att åka iväg. vi va ju tvugna vilket fall som helst att få loss bilen eftersom att martin ska ju jobba imorgon. då underlättar det ju en hel del att ha en bil.. vet inte vad som händer idag. är inte så sugen på att ge mig ut igen iaf.. som det låter på martin så blir det lite tvspelande. men vi får se hur det blir med det.. skulle inte va helt fel o sova middag.. är man förkyld har man rätt till det tycker jag..

men jag höll ju på o glömma. i natt va jag vaken o tittade på OS. jo, en gammal klasskompis är ju med o tävlar så självklart satt (låg) jag framför tvn o hejjade. o det gick ju faktiskt bra. men nattens tävling va inget som han räknade med medalj i utan det är nästa helg som det finns medaljchans. bara o hålla tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0