Dagen..

Vaknade idag och hade en ganska ljus syn på livet. dethär skulle bli en bra dag.. men så fick vi telefonsamtalet som ändrade allt. även om det funnits med i tankarna så hade jag inte trott att det skulle gå så fort..

iaf så kom jag helt av mig och fick inget vettigt gjort. klädde mig och åkte hem till mamma en sväng. fixade lite och åkte o handlade till mormor. uppe hos henne blev det mat o sen tittade vi lite på kort. åkte o hämtade martin o åkte till det underbara stället ica maxi.. några hundra fattigare och en bil full av mat så bar det hemmåt. va sååå trött. känns som att allt inte riktigt har sjunkit in än..

nu blir det sängen.. natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0