bad day..

jaha.. helg. innebandy ikväll. vet inte vad som händer sen i helgen. har så mkt som vi behöver göra. men finns det nån ork?? iaf så MÅSTE jag klippa martin. han ser ju inte klok ut.. skulle ha gjort det igår. han hämtade upp mig hos stina o sen åkte vi till mc donalds fö att han hade fått några kuponger så han skulle äta där. så när vi kom hem satte han sig och åt o jag lagade omelett till mig. sen tittade vi på vänner och biggest loser. sen va det dags för martin o börja göra sig klar för att åka iväg o spela innebandy o när han kom hem va klockan för mkt. typiskt.. hoppas på att vädret är skapligt imorgon så att vi kan åka iväg då.. eller så åker jag själv. kanske behöver lite tid för mig själv?

går kanske o lägger mig igen.. jävla skitdag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0