ÄNTLIGEN!!!

Nu har den förbannade mensen kommit.. intressesmurfarna måste bara hoppa runt nu men vad jag har väntat.. har ju inte haft nån sen 14 dec. o eftersom jag inte har varit gravid så tycker jag ju att mensen borde dyka upp som den skulle.. men inte då.. tror att det kan bero på att jag inte har mått/mår helt 100.. det har ju varit så förut att den har kommit sent.. men denhär gången så har jag ju räknat rätt.. i höstas va jag ju sur för att mensen va sen. men det gör ju inget om man räknar rätt. jag har ju lite längre menscykel än 3 veckor.. min ligger ju nästan på 5..
men det va ju inte bara om min mens jag skulle skriva om..
men om man känner för det så får man tycka lite synd om mig för jag har ju vääääldigt ont.. men bara om man vill.. är sugen på alllt men det går ganska bra.. isvatten funkar kanon. men det kanske bli värre??
martin blev ledig idag med.. när han satt o åt frukost ringde hans chef o sa att det va för kallt o snöigt så han kunde gå o lägga sig igen.. gött. så vi har legat o myst ihop på morgonen o spelat lite tvspel. skönt det med.. men nu orkar jag knappt resa mig. värker nåt så trint in i helvete i magen. kaffe skulle va gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0