Alla ♥ dag..

Om det är nån som har missat det så är det Alla ♥ dag idag. Kan kännas lite överdrivet att man ska köpa grejer o så bara för att det står så i almenackan.. men men.. då jag är en sucker för hjärtan och liknande så klagar jag inte.. men varje år så säger jag till martin att vi inte ska köpa nåt men sen är det ju såååå svårt o hålla det. nåt litet kan ju va kul. så jag köpte en parfym till martin och så ska en annan present komma lite senare. som jag skrev igår så fick jag en skinnjacka av honom. tycker att den är alldelles för dyr o har varit inne på o lämna tillbaka den. men han tycker itne det. den är ju väldigt fin så jag kommer absolut att andvända den flitigt!!!
söndag som det är så har vi tvättstugan. väldigt romantiskt. martin sitter o spelar tv spel. så jag får väl gå ut o diska eller nåt..


Kommentarer
Postat av: Anonym

heheh så säger jag å min pojkvän också att vi inte ska köpa ngt till varandra men vi gör det alltid ändå, för vad gör man inte för sin partner:)

hur såg skinnjackan ut då, vad kul:D jag fick skor jag hehe

2010-02-15 @ 00:48:24
URL: http://girlishness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0